20 Mart 2015 Cuma

Outlook Hesabı Açmak

Evet arkadaşlar! Bugün sizlere Outlook hesabının nasıl açılabileceğini göstereceğim. Aşağıdaki aşamalara uyduğunuz takdirde Outlook hesabınızı kolaylıkla açabileceksiniz...
Adım-1: İlk olarak www.outlook.com sitesini açıyoruz.
Adım-2:Aşağıdaki resimdeki "Kaydolun" butonuna basınız.



Adım-3:Aşağıdaki resimdeki sayfa açılacaktır.
www.yusufziyakeles.blogspot.com
Adım-3:Gerekli yerleri dolduruyoruz. Aşağıdaki resimde benim doldurduğum yerleri doldurmak zorunludur.

Adım-4: Aşağıda sizden doğrulama metni isteyecek! Düzgün bir şekilde yazınız.Dikkat ediniz ki, büyük/küçük harf duyarlıdır. Aşağıdaki resimdeki gibi yazınız.
Adım-4: 3.Adımı yaptıysanız ve eksiklik olmadığına karar verdiyseniz "HESAP OLUŞTURUN" düğmesine tıklayınız.
Adım-5: Outlook hesabınız oluşturulmuştur.
AŞAĞIDAKİ NOTUMUZA BAKINIZ!!!
Not: Telefon numaranızı vermediyseniz diğer E-posta adresinizi yazınız.
Anlatımlarımızın devam edebilmesi için takipte kalınız!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder